loading...
مــجـلـّه فـــرهنـگـی مــــرصــاد|Mersad caltural magazine
نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 60 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش کارگروه فیلم وسریال مرصاد؛چند خط اصلی داستان فیلم جدیدآبیار مشخص نشده اما این فیلم هم همچون «شیار 143» یک اثر اقتباسی است که آبیار آنرا بر اساس رمان جدید خود که هنوز منتشر نشده می سازد.


«نفس» فیلمی اجتماعی در بستر دفاع مقدس خواهد بود که تاکنون حضور بازیگرانی نظیر مهران احمدی، گلاره عباسی،سیامک صفری، پانته‌آ پناهی‌ها و محمدرضا شیرخانلو قطعی شده که عباسی سومین و مهران احمدی دومین همکاری خود با نرگس آبیار را تجربه خواهند کرد.


همچنین از عوامل فنی که حضورشان در فیلم قطعی شده است می‌توان از ساعد نیکذات (مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور(مدیر صدابرداری)، مهرداد میرکیانی(طراح گریم)، اصغر نژادایمانی(طراح صحنه و لباس)، بهزاد هاشمی(مدیر تولید و مجری طرح)،امیر یمینی(مدیر تدارکات) و روزبه سجادی حسینی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) اشاره کرد.


تهیه کنندگی این فیلم نیز همچون دو اثر قبلی آبیار بر عهده ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی است که برای ساخت آن با چندین مرکز دولتی از جمله فارابی،انجمن سینمای دفاع مقدس و ... مذاکره شد که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.


ظاهرا پروژه سینمایی «نفس» اثری سخت و پربازیگر است که آبیار آنرا در مناطق مختلفی از جمله یزد،شاهرود و تهران جلوی دوربین می‌برد تا برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 140 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)



نوروزتان مبارک.


با سلام خدمت شما عزیزان  وعرض تبریک سال نو شعار سال94 مقام معظم رهبری جی میتونه باشه؛لطفا دیدگاه های خود را مطرح فرمایید.به دیدگاه برتر کاربری ویزه مرصاد اعطا می گردد.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 32 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)


به گزارش  کارگروه رسانه و گروه فرهنگ ومذهب مرصاد در سمنان؛

 در این مراسم که در آستان مقدس امام زاده یحیی ابن موسی (ع) سمنان و در جوار قبور مطهر شهدای دوران دفاع مقدس برگزار شد، شرکت کنندگان یاد و خاطره این شهید سرافراز دفاع مقدس و عرصه های سازندگی در لبنان و سوریه را گرامی داشتند. 


این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، جمعی از همرزمان، خانواده شهدا، مسوولان و مردم شهیدپرور برگزار شد.

شهید شاطری معروف به مهندس 'حسام خوشنویس' یکی از فرماندهان سپاه قدس و مسوول بازسازی جنوب لبنان بود. 

وی در دوران دفاع مقدس در حوزه مهندسی جنگ، جاده سازی و راهسازی مناطق جنگی فعالیت داشت و با پایان یافتن جنگ در بازسازی کردستان و افغانستان به فعالیت پرداخت. 

شهید شاطری پس از جنگ 33 روزه مسوول بازسازی جنوب لبنان شد و از جمله اقدامات وی می توان به بازسازی کلیساهای جنوب لبنان و بازسازی و تعمیر راه ها و پل ها و نیز ساخت مسجد قدس در مرز اسرائیل و لبنان اشاره کرد. 

وی اواخر سال 91 در مسیر دمشق به بیروت و در جریان رسیدگی به کارهای ستاد بازسازی به دست عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 

در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید شاطری حجت الاسلام 'اسماعیل سعادتی' از اعضای حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به بیان ویژگی های اخلاقی، مبارزاتی و فعالیت های این شهید در عرصه های سازندگی و دفاع مقدس پرداخت.

تصاویر



میدان ارگ سمنان به سمت محل یادواره































نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 42 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (1)

به گزارش کارگروه رسانه مرصاد به نقل از چندرسانه ای باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی با حضور جمعی از مدیران و مقامات فرهنگی به نمایش درآمد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران پس از اتمام نمایش فیلم با بازیگران این فیلم مصاحبه‌ای داشت که با واکنش جالب بازیگران مواجه شد.

برای دریافت لینک دانلود اینجا کلیک کنید.


نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 41 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)


شبکه زیارت آمد


 اولین شبکه سراسری با مرکزیت غیر از تهران


به گزارش گروه رسانه  مجله فرهنگی مرصاد؛

این شبکه بصورت زنده و مستقیم به همراه تلاوت قرآن تصاویر مسجد الحرام را پخش میکند که پس از پایان برنامه های شبکه پویا روی آنتن میرود .

برای رفتن به این شبکه اینـجا کلیک فرمایید.


نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 41 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

این آلبوم متشکل از آهنگ هایی همچون مرگ بر آمریکا؛تحریم؛شناسنامه وحدود 10آهنگ دیگر که درایام الله دهه فجر مورد استفاده شما علاقمندان قرار می گیرد؛لازم به ذکر است می توانید از این آلبوم در مساجد نیز استفاده فرمایید.


دانلودآلبوم

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 20 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش گزوه رسانه وکارگروه فیلم وسریال مرصاد به نقل از قائم آنلاین ؛جعفر حسن‌زادهمدیر فرهنگی اجتماعی سپاه قائم‌شهر از اکران فیلم سینمایی شیار 143 در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه پاسداشت دهه فجر تجديد بيعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است، افزود: به ل از قائ م آنلاین ميدان آوردن همه ظرفيت‌ها برای حفظ ارزش‌ها، باورها و هويت تاريخي ملت ايران از مهمترین پیام ایام ا... دهه مبارک فجر است؛ لذا برنامه‌های اين ايام علاوه بر نشاط و شادابی، تجديد ميثاق با امام راحل، رهبری و شهيدان انقلاب اسلامی است.

مدیر فرهنگی‌ اجتماعی سپاه قائم‌شهر در ادامه اکران این فیلم در دهه مبارک فجر را زمینه‌ساز بازگشت فضای سینمایی به این شهرستان دانست و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امکان اکران «شیار 143» در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در راستای آشنایی مردم و جوانان با دوران دفاع مقدس در این شهرستان فراهم شد.

حسن‌زاده در پایان گفت: این فیلم روزهای پنج‌شنبه و جمعه 16 و 17 بهمن‌ماه جاری از ساعت 14 الی 20 جمعا در شش نوبت اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت بلیط به شعب سیار داخل شهر مراجعه کنند.

گفتنی است، فیلم «شیار 143» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به کارگردانی نرگس آبیار و با بازی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی و... بوده و گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان و صبر و پایداری ملت ایران است که به داستان انتظار یک مادر شهید برای بازگشت پیکر فرزندش پرداخته است.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 51 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

مرصاد به نقل از وبسایت رسمی حامدزمانی

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام . ما عاشق رسول اللهیم.ما عاشق محمد(ص) هستیم.

دانلود از لینک مستقیم اینجا کلیک فرمایید.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 62 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (1)

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: مرزهاي اين استان براي تردد زائران به صورت انفرادي و يا گروهي، بسته است. 
اما استانهای ايلام و خوزستان، اين روزها، همچنان ميزبان خيل عظیم عاشقان حسيني هستند.
به وجود آمدن مشکل ترددها بعد از اعلام وزارت کشور عراق برای صدور ویزا در مرزها برای زائرین اربعین تنها با پرداخت یک دلار آغاز شد.

اعلام این خبر در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باعث شد تا مشتاقان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بدون اطلاع از وضعیت و شرایط میزبانی کشور عراق به سمت مرزها سرازیر شوند. 
  
عدم ارائه امکانات و تجهیزات کافی از سوی طرف عراقی باعث ایجاد نابسامانی‌هایی از قبیل ازدحام جمعیت و معطلی زائراندر مرزها شده است. 

ناگفته نماند تاکیدات بیشمار سازمان  حج  و زیارت در ستاد دائمی اربعین طی یک سال گذشته مبنی بر عدم صدور ویزا در مرزها افاقه نکرده است و عراق بازهم با اعلام خبر صدور ویزای یک دلاری در مرز جمعیت مشتاق ایرانی را به سمت مرزهای فاقد امکانات کافی کشانده است. 
















خیل عظیم مشتقان کربلای معلی از گوشه و کنار کشورمون راهی سفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند. در قاب تصویر گوشه هایی از این حضور و شعور را می بینید.





















نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 49 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)


تعداد صفحات : 2

درباره ما
پُل ارتباطی با ما رایانامه:8alamdar@mihanmail.ir سامانه پیامکی:30005964102030
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عـملـکرد مجـلّه فرهنگی مـرصـاد را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 16,131
  • کدهای اختصاصی