loading...
مــجـلـّه فـــرهنـگـی مــــرصــاد|Mersad caltural magazine
نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 64 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

با عرض سلام خدمت شما بازدیدکنندگان محترم وتشکر از همراهی شما در تمامی این مدت؛امروز چهارشنبه مورخ9اردیبهشت94بدلیل برخی از مسائل و مشکلات  برآن شدیم تا برای مدتی مجله فرهنگی مرصاد را به طور موقت تعطیل (تعلیق)کرده وبه سمت پروژه جدید که در آینده نزدیک کلید خواهدخورد برویم.امیدواریم در سری جدید از ادامه فعالیت خود؛بتوانیم.اغنای فرهنگی و توسعه فرهنگی اجتماعی اسلامی را درمیان شما عزیزان نهادینه کنیم.انشاء الله.منتظر ما باشید.تا 30روز دیگر پروژه جدید رونمایی خواهد شد.انشاء الله

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 24 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

معاون فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: با اجرای طرح دولت الکترونیک تمامی ادارات شهرستان قائم‌شهر به‌ صورت پایلوت در مازندران با استانداری و همچنین وزارتخانه‌ها متصل خواهند شد.


به گزارش کارگروه رسانه مرصاد به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر، هادی عزیزی بعدازظهر امروز در جلسه دولت الکترونیک در فرمانداری قائم‌شهر اظهار کرد: با اجرای طرح دولت الکترونیک تمامی مکاتبات اداری بصورت سیستمی انجام خواهد گرفت و کاغذ از سیستم اداری حذف می‌شود.


وی افزود: طی 20 روز آینده تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مازندران به شبکه دولت الکترونیک متصل خواهند شد.


معاون فناوری اطلاعات استانداری مازندران با بیان اینکه دولت به دنبال گسترش خدمات الکترونیکی است، اذعان کرد: رویکرد دولت بر آن است تا با انجام دادن خدمات الکترونیکی، در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود.


عزیزی با بیان اینکه دسترسی مردم برای پرداخت قبوض مشکل است، بیان کرد: درصدد هستیم تا مردم در یک سایت مشخص قبوض خود را پرداخت کنند و در این راستا قائم‌شهر می‌تواند به عنوان شهر پایلوت در یکپارچه‌سازی پرداخت قبوض تلاش کند.


عزیزی در پایان گفت: با اجرای طرح دولت الکترونیک تمامی ادارات شهرستان قائم‌شهر به‌ صورت پایلوت در مازندران با استانداری و همچنین وزارتخانه‌ها متصل خواهند شد.

 

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 42 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش سردبیرمرصاد به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه پاسداران شهرستان قائم شهر، سرهنگ ابراهیم یعقوبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان‌نور شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه فراهم کردن اتوبوس برای ما به یک معضل تبدیل شد، اظهار داشت: متاسفانه هنوز نتوانستیم هماهنگی لازم را انجام دهیم و این درحالی است که استقبال‌کننده زیادی داریم.

وی افزود: اکثر شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان راهیان نور را، خاتمه داده‌اند و امیدواریم ادارات قائم‌شهر نیز، در این راستا همکاری بیشتری کنند.

فرمانده سپاه قائم‌شهر در ادامه با بیان اینکه، راهیان نور به عنوان یک پدیده خاص در انقلاب محسوب می‌شود، افزود: باید در مقابل همه ایثار و فداکاری‌های شهیدان، که جان گران‌بهای خود را در طبق اخلاص نهادند، اهداف و آرمان‌های آن‌ها را ادامه دهیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه سیاست بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: حضور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب کشور، نقش موثری در آشنایی آنان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر در پایان گفت: در این سفر مشکلی در تامین تغذیه زائرین نداریم، همچنین هماهنگی لازم با شهرهای قم، بروجرد و خرم‌آباد در بحث غذا نیز صورت گرفته است.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 30 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش واحد اخبار کارگروه اخبار قائم شهر مرصاد به نقل از قائم انلاین؛ همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر، جهاد فرهنگی خانواده‌های قائم‌شهری در تحویل داوطلبانه تجهیزات ماهواره‌ای همچنان ادامه دارد.

دانلود فیلم

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 29 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

مرصاد به نقل ازقائم‌آنلاین، تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در قائم‌شهر امروز پنج شنبه 18 دی، سرعت باد ۲ متر بر ثانیه, ۷ کیلومتر بر ساعت، دید افقی 7 کیلومتر، بارندگی 24 ساعت گذشته 2.6 میلیمتر مشاهده شده است.

عکس قائم آنلاین: وضعیت آب و هوای شهرستان قائم شهر

همچنین امروز آسمان قائم‌شهر ابری همراه با بارش باران و وزش باد و به همین صورت از فردا نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات بارش باران یا برف و روز شنبه نیز نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

عکس قائم آنلاین: وضعیت آب و هوای شهرستان قائم شهر

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 35 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (1)

بمناسبت اربعین حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

این برنامه ساعت 8:30 صبح پنج‌شنبه 20 آذرماه جاری در حسینیه عاشقان ثارا... قائم‌شهر برگزار و برای عموم نیز آزاد خواهد بود.

گفتنی است، اجرای نمایش این برنامه توسط یک گروه مردم‌نهاد بوده که تمرینات آنها از دو ماه پیش آغاز و نمایشنامه آن بر اساس مستندات روایی به اجرا در خواهد آمد تا رسالت حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا، در این روز به صورت واقعی در معرض دید مردم قرار گیرد.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 39 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار قائم آنلاین، کارگران بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز مقابل فرمانداری قائم‌شهر تجمع کرده و پس از مدتی با اعتراض جمعی به سمت دفتر مهندس علیپور، نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی حرکت کردند.

در این حرکت که کارگران خواستار پیگیری مسئولان در پرداخت مطالبات خود بودند، در خیابان فریاد "فریاد یا محمدا نمی‌رسند به داد ما" سر دادند.

یکی از این کارگران بازنشسته به خبرنگار ما گفت: قرار بود روز سه‌شنبه جلسه‌ای پیرامون مطالبات کارگران نساجی برگزار شود و فرماندار شهرستان نتیجه نهایی را امروز به کارگران اعلام کند اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

گفتنی است در حال حاضر این تجمع همچنان ادامه دارد...

مشاهده گزارش تصویری

تعداد صفحات : 2

درباره ما
پُل ارتباطی با ما رایانامه:8alamdar@mihanmail.ir سامانه پیامکی:30005964102030
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عـملـکرد مجـلّه فرهنگی مـرصـاد را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 16,084
  • کدهای اختصاصی