loading...
مــجـلـّه فـــرهنـگـی مــــرصــاد|Mersad caltural magazine
نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 47 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)



بیشترین مسئله ای که تروریست های امارت  اسلامی شام و عراق را آزار می دهد این است که آنها را با لقب "داعش" مورد خطاب قرار دهند.

این تروریست ها تمام کسانی که آنها را به این اصطلاح صدا می زنند ، حتی اگر از جمله نزدیکان و پیروان خودشان باشند را مجازات می کنند. به همین دلیل یکی از فرماندهان این گروه به نام "قطان العراقی الترکمانی" در مقاله و پیامی طولانی سعی کرده از  راهی دیگر وارد شود و کلمه داعش را مخفف کلماتی دیگر معرفی کند تا شاید بتواند عده ای را راضی کند تا از این صطلاح استفاده نکنند.

وی در پیام خود مدعی شده  به کار بردن کلمه داعش از جمله مصادیق "تنابز بالالقاب" (یکدیگر را به صفتهای زشت صدا زدن) است و شیعیان آن را رواج داده اند پس آن را به کار نبرید. وی پس از یک توضیح و تفسیر چند خطی در مورد "تنابز بالالقاب" ادامه می دهد : ای برادران من آیا دولت اسلامی شام و عراق حاضر شود این اصطلاح برایش به کار رود؟


این اصطلاح از سوی کینه وزران و حامیان نظام شکل گرفته ؛ آگاه باشید که اصل این کلمه یعنی "دلار آمریکا علیه شیعه"!؟ این اصطلاح سپس از سوی شیعیان تبلیغ شد و رواج بیشتری یافت؛ پس از آن دوری کنید. خداوندا تمام کسانی که از کلمه داعش برای تمسخر ما استفاده می کنند انتقام بگیر و مجازاتشان کن.



به نظر میاد با اینکارهایی که اینا انجام میدن اینطور باشد


"دلار آمریکا علیه شریعت" اینا در حقیقت با شریعت مشکل دارن. شیعه و سنی رو با هم تکفیر می کنن

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 37 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (1)
کارگروه فرهنگ ومذهب مرصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید صادق شیرازی؛
روز شنبه، دهم ربیع الثانی 1436ه.ق (11/11/1393) صدها تن از مسئولان و اعضای هیئات حسینی از کربلای معلی، با حضور در بیت صادق شیرازی لعنت اله علیه در شهر مقدس قم، با  لعنت اله علیه دیدار و به بیانات یزیدی وار  این مرجعیت دون پایه شیعه گوش فرا دادند. 

صادق شیرازی لعنت الله علیه در ابتدای این دیدار فرمودند: امروز سالروز شهادت کریمه ی اهل بیت علیهم السلام، حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها است(مرصاد خطاب به بیت شیرازی:لعنت خدا وفاطمه معصومه (س) بر شما که آبروی اسلام را می برید). این مناسبت جانسوز را به همه ی مؤمنان در سراسر جهان تسلیت و تعزیت گفته، و تعجیل در ظهور مولا و سرورمان حضرت بقیت الله الأعظم، آقا امام زمان را از خدای منان مسئلت دارم تا انتقام تمام مظلومان جهان، به ویژه پدران و اجداد مظلوم خود را از ستمکاران بستانند. 

ایشان سپس بر نیاز مبرم فعلی و ضرورت فوق العاده ی مقطعی و عمومی جهت شناساندن سیره و فرهنگ، منش و روش اسلامِ تبلور یافته در اسلام چهارده معصوم علیهم السلام از رهگذر رسانه های نوین به جهانیان تأکید نموده و فرمودند: همه ی مؤمنان، به ویژه صاحبان هیئت ها و موکب های حسینی باید در این راه فعالیت کرده، صدها و صدها شبکه ی ماهواره ای تأسیس نمایند و از این رهگذر فرهنگ خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را به زبان های گوناگون و در سطحی بالا در جهان نشر دهند و جامعه ی بشری را با اسلام حقیقی آشنا کنند؛ اسلامی که از سوی صاحبان خرد و منطق پذیرفته باشد و اسلام جعلیِ برخی مدعیان مسلمانی ـ که بدترین جنایات و کشتار جمعی و نیز لگدکوب کردن حقوق و آزادی های مشروع مردم را نادیده گرفته و به نام اسلام چنین ستم هایی را روا داشتند ـ بازشناخته شود. 

مرجع دون پایه در ادامه افزودند: هیئت ها و موکب های حسینی در عراق و در جاهای دیگر محورهای اساسی برای گرد آوردن مردان و زنان با ایمان و هدایت غیر مؤمنان به سوی چهارچوب اهل بیت علیهم السلام یعنی همان چارچوب قرآن که خدای متعال برای بندگان خود خواسته است می باشد. از این رو موکب های حسینی باید بیش از پیش و در سطح گستره ی این کره خاکی در نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام کوشا و فعال باشند. 

ایشان تأکید نمودند: فرهنگ اهل بیت علیهم السلام قطعاً همان فرهنگ قرآن کریم است. و رسول خدا صلی الله علیه وآله درباره ی همسنگی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام انگشتان سبابه ی دو دست خود را کنار یکدیگر گذاشته و فرمودند: «لن یفترقا؛ هرگز از یکدیگر جدا نخواهند شد». 

بنابراین، قرآن و عترت به هیچ وجه از یکدیگر جدا نشده و نخواهند شد و فرهنگ این خاندان پاک در زمینه ی عقاید، احکام شرعی، اخلاق و آداب اسلامی همان فرهنگ جامع و پیراسته ی اصیل است که باید بیشتر از گذشته در جهان گسترش یابد. 

مرجع دون پایه در ادامه ی سخنان خود از تاریخ درخشان عراق سخن به میان آوردند، و فرمودند: حدود یکصد سال قبل و در همین ماه ربیع الثانی بود که پیشوای دینی،شیخ محمد شیرازیلعنت الله علیه با صدور فتوای مهم خود بذر پر برکت و پر ثمر بیرون راندن استعمارگران و اشغالگران انگلیسی از عراق و از هر جای دیگر را افشاندند، چراکه استعمار پیر در آن روزگار بر آن بود که با تقلب و به نام انتخابات چنگال خونین خود را بر عراق فرو برد و بر مردم مسلمان حکومت کند، لذا میرزای شیرازی حاج شیخ محمد تقیلعنت الله علیه فتوا دادند که بر مسلمان جایز نیست که غیر مسلمانی را برای حکومت انتخاب کند. هدف استعمار پیر از برگزاری انتخابات در عراقِ آن روز تقلب و ارائه ی نمایی از دمکراسی و البته زمینه سازی برای حکومت آشکار خود بر عراق بود، اما با فتوای سرنوشت ساز میرزای شیرازی، به عقب نشینی مجبور شده و به هر چه امید بسته بودند که با اشغال عراق به طور مستقیم به دست آورند را بر باد رفته دیدند. 

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود فرمودند: عراق از دیرباز شاهد مصیبت ها و نابسامانی هایی بوده است که همچنان این وضعیت ادامه دارد، اما ـ ان شاء الله ـ و به برکت امیرمؤمنان حضرت علی و امام حسین و دیگر امامان معصوم علیهم السلام به ویژه حضرت ولی الله الأعظم آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به پایان خود نزدیک شده است و ستم هایی که بر ملتِ ستمدیده، صبور و مقاوم عراق روا داشته می شود آخرین مراحل خود را طی می کند و به خواست خدای متعال، عراق و دیگر سرزمین های اسلامی شاهد آزادی آسمانی اسلام خواهند بود و آن را در آغوش خواهند کشید؛ همانی که در هر جایی به صورت صحیح و کاملِ آن چهره نموده، همگان از خیرات آن بهره مند شده اند و اخلاق نیکو بر جامعه حکم فرما شده است، چنان که در روزگار رسول خدا صلی الله علیه وآله و دوران حکومت ایشان در مدینه ی منوره و نیز در زمان حکومت امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام بر جهان اسلام که از کوفه آن را مدیریت می کردند همین گونه شد. 

 لعنت اله علیه در ادامه فرمودند: در حدیث شریف به این مضمون آمده است که «اگر مردم از سفارش رسول خدا صلی الله علیه وآله درباره ی جانشین بلا فصل خود امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام آگاهی داشته و پیروی می کردند، هر آینه مردم از برکات آسمان و زمین برخوردار شده و رزق و روزی آنان چنان فراوان می شد که از بالای سر و از زیر پا و پیش رو بهره مند می گشتند»، آن گاه ایشان در بیان مراد از مردم در این حدیث شریف فرمودند: معلوم باشد که مراد از مردم در این روایت همه ی مردم جهان بوده و نه مثلاً فقط شیعیان یا مسلمانان. 

امیرمؤمنان علیه السلام حدود سی سال پس از رسول اکرم صلی الله علیه وآله زندگی کردند و اگر در تمام آن دوران منافقان، حضرت را خانه نشین نکرده و ایشان حاکم مطلق می بودند، بی تردید خیر و برکت همه ی آن زمان تا به امروز و تا روز قیامت جهان را فرا می گرفت، ولی خدای متعال توسط رسولِ خود، راه صحیح را با تعیین امیرمؤمنان نشان داده و انسان ها را مجبور بر قبولی حق ننموده تا آنان را بیازماید و در نتیجه، فرمان بردار حقیقی از متظاهران به فرمان برداری، اما در واقع مخالفان خدا و رسولش از یکدیگر بازشناخته شوند. 

مرجع دون پایه خطاب به جوانان فرمودند: من به جوانان عراق، جوانان شیعی و جوانان مسلمان و همه ی جوانان جهان توصیه می کنم که تاریخ مهم عراق، یعنی تاریخ اهل بیت علیهم السلام در عراق و نیز تاریخ علمای اسلام در عراق را بخوانند تا [با الگوگیری و عمل به محتوا و آموزه های آن] بیش از پیش از خیر برخوردار شوند و نسل جوان سبب هدایت دیگران شود. 

ایشان در ادامه فرمودند: در این جا داستانی را برایتان نقل می کنم که از دید و نگاه عامه ی مردم پنهان مانده، اما ثبت و ضبط و چندین بار چاپ شده است و آن، داستان مرحوم علامه سید مهدی بحرالعلوم است و به دو قرن پیش از این بر می گردد. شما جوانان را به خواندن این قبیل داستان ها توصیه می کنم. این داستان مفصّل، مهم، مفید و علمی است که علامه ی بزرگ صاحب کتاب مفتاح الکرامه (که کتابی فقهی و گسترده دامن است و علما جایگاه و ارزش علمی آن را نیک می دانند) و نیز دیگر علما این داستان را نقل کرده اند. 

در این باره نقل کرده اند که علامه سید مهدی بحرالعلوم از نجف اشرف و از مسیر آبی روانه ی کربلای معلی شد. در میانه ی راه به شهر «کفل» که گفته می شود شهر پیامبر خدا حضرت ذوالکفل بوده رسیدند. در آن شهر هزاران تن از یهودیان حضور داشتند. علامه بحرالعلوم با علمای یهود آنجا دیدار کرده و به تفصیل درباره ی اسلام و یهودیت با آن ها به مناقشه و گفتگو پرداختند و در نتیجه ی این مناقشه ی طولانی جمعی از علمای یهود مسلمان شدند و مذهب اهل بیت علیهم السلام را برگزیدند. این مطلب در کتابی خاص تدوین و ثبت شده است. 

داستانی دیگر برایتان نقل می کنم که حدود یکصد سال قبل در شهر حله که یکی از شهرهای معروف عراق است رخ داد که درباره ی یکی از علمای آن شهر، یعنی سید مهدی قزوینی رضوان الله علیه است. در تاریخ ثبت شده است که وی با علما و اندیشمندان، جوانان و نوجوانان، زنان و مردان و دیگر اقشار گوناگون مردم که با اهل بیت علیهم السلام بیگانه و از مسیر آنان منحرف بودند درباره ی عقاید و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام گفتگو و مناقشه کرده و در نهایت هزاران تن به مذهب اهل بیت علیهم السلام یعنی تشیع گرویدند. 

در تاریخ آمده است: وقتی سید مهدی قزوینی از دنیا رفت، یکصد هزار تن به دست او شیعه شده بودند. این رخداد بزرگ در روزگارانی چهره نمود که از رسانه های شنیداری و دیداری، شبکه های ماهواره ای و آزادی های موجود در بخش های وسیعی از جهان امروز خبری نبود. 

مرجع دون پایه در ادامه فرمودند: فرهنگ اهل بیت علیهم السلام فرهنگ نور و نورانیت، اخلاق و فضیلت است و از آنچه با عقل سازگاری ندارد پیراسته است و کلمه ای باطل در آن یافت نمی شود، با این حال چرا جهان از این فرهنگ محروم است؟ و مسئولیت این محرومیت بر عهده ی کیست؟ در پاسخ به این پرسش ها می گویم: هر انسان در عراق و در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در حدّ توان خود در این زمینه مسئولیت دارد. هیئت ها و موکب های حسینی از محورهای نشر این فرهنگ در عصر حاضر در جهان بوده و می باشند. چنان که می دانید و شنیده و خوانده اید، علی رغم وجود ضعف و کاستی در نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در جهان، اما هزاران تن از فرهیختگانِ جهان اسلام و کشورهای غیر اسلامی به اسلام گرویده و به مذهب اهل بیت علیهم السلام مفتخر شده اند. 

تحقق این امر به گسترش، محوریت و تنوع بخشیدن به فعالیت در این زمینه و ارائه ی فرهنگ پاک و پیراسته ی اهل بیت علیهم السلام از طریق رسانه های نوین، به ویژه شبکه های ماهواره ای است، به گونه ای که به همگان برسد و البته باید برای تمام سطوح و قشرهای اجتماعی از فرهیختگان تا توده های مردم باشد. 

مرجع دون پایه افزودند: اگر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به خرد و کلان، دانشمند و غیر دانشمند، مسیحی و غیر مسیحی و حتی علمای یهود رسانده شود، آن را فرهنگی عقلانی و خردورز یافته، در برابر اسلام سر تعظیم فرود آورده، مسلمان خواهند شد. شایان توجه این که بسیاری از علمای یهود پس از مسلمان شدن، کتاب هایی در تأیید اسلام نگاشته، طی آن از گذشته خود بیزاری جستند. علمای مسیحی و زرتشتی و جز آنان نیز همین گونه عمل کرده که آمارشان به هزاران تن می رسد. تاریخ نیز از این موضوع غافل نبوده، نام و نوشته های آنان را ثبت و ضبط کرده است. 

صادق شیرازی لعنت الله علیه افزودند: این سیل انسانی که در سال های اخیر در زیارت اربعین امام حسین علیه السلام به ویژه حرکت سیل آسای زائران با پای پیاده به سوی کربلای معلی اگر به جهانیان عرضه و تفسیری بایسته و شایسته از آن ارائه شود و جهانیان خود شاهد این حرکت باشند و این نوع از فداکاری در زیارت را ببینند، غالب مردم تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت، زیرا آنان از عقل و وجدان برخوردارند و افراد معاند که حق را می بینند، ولی همچنان عناد و لجاجت می ورزند بسیار اندکند. قرآن کریم درباره ی اینان می فرماید: «وَجَحَدُوا بِهَا وَاسْتَیْقَنَتْهَا أَنفُسُهُمْ؛ و آن را انکار کردند، در حالی که در دل به آن یقین داشتند»(نمل/14). 

به یک سخن، فرهنگ اهل بیت علیهم السلام فرهنگ اخلاق، فداکاری و پاکیزگی در اعتقادات و احکام و پیراستگی در تاریخ است. به راستی چرا جامعه ی بشری باید از این فرهنگ محروم باشد؟ 

مسئولیت هیئت ها و موکب های حسینی در این زمینه مسئولیتی ویژه و متمایز است و این تشکل های حسینی به طور خاصی در اشاعه و گستراندن این فرهنگ در داخل عراق در سطح مدارس، دانشگاه ها، عشایر ارجمند، در سطح عمومی و نیز در خارج از عراق آن هم با مرکزیت و از طریق عراق، سرزمین اهل بیت، سرزمین امیرمؤمنان و ائمه ی اطهار علیهم السلام توانمند هستند. 

 لعنت اله علیه در بخش دیگری از بیانات ارزشمندشان، از فداکاری ملت عزتمند عراق سخن به میان آورده و فرمودند: امروزه عراق برای نشر و معرفی فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به دنیا، باید خاستگاهی برای تمام جهان باشد، البته با همان شوری که در گسترش آن در عراق دارد؛ فداکاری و شوری که ملت ستمدیده ی عراق از خود نشان داده و همچنان نشان می دهد، مانند فداکاری مدافعان از حریم اهل بیت علیهم السلام در عرصه های گوناگون در عراق و فداکاری مدافعان از حریم مسلمانان و سرزمین مسلمانان که از گستره ی اسلامی دفاع کرده، در مقابل طاغوتان و ستمکارانی که به خرد و کلان، زن و مرد و پیر و جوان رحم نکرده و هزاران ستم را که در فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و در تاریخ پیروان واقعی اهل بیت علیهم السلام حتی یک مورد آن در کل تاریخ دیده نمی شود، در حق مردم روا می دارند، ایستاده اند. 

امروزه دنیا نیازمند فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است و هیئت ها و موکب های حسینی باید از رهگذر شبکه های ماهواره ای این فرهنگ را منتشر کنند و برای این کار از همین امروز دست به کار شده، فعالیت گسترده ی خود را آغاز کنند. 

 لعنت اله علیه با یادآوری وجود دو حکومت بی مانند در طول تاریخ فرمودند: شما به ویژه جوانان عزیز تاریخ را بخوانید و در آن کندوکاو کنید، قطعاً همانند دوران حکومت حدود ده ساله ی حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله در مدینه ی منوره و نیز حکومت حدود پنج ساله امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام در کوفه ی عراق در هیچ جای دنیا و در طول تاریخ، حتی در کشورهای غیر اسلامی که شعار آزادی و رفاه را سر می دهند و خود ادعا دارند که البته از آزادی و رفاه نسبی برخوردارند نخواهید یافت. 

آری، همانندی برای تاریخ رسول خدا صلی الله علیه وآله و امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام را نمی توان یافت، اما متأسفانه دنیا و جامعه ی بشری و متأسفانه حتی جوانان ما از چنین مطلبی بی خبرند. 

در تمام گستره ی اسلامی در روزگار حکومت امیرمؤمنان علیه السلام علی رغم مشکلاتی که حضرتشان با آن رو به رو بودند، ولی تاریخ حتی یک مورد مستمند و گرسنه ای را گزارش نکرده است. 

ایشان افزودند: در تاریخ ذکر شده است که ابوذر یکی از اصحاب خوب و باوفای رسول خدا صلی الله علیه وآله در دوران حکومت غیر از امیرمؤمنان علیه السلام از گرسنگی جان سپرد، ولی حتی یک مورد مشابه آن در دوران حکومت و خلافت امیرمؤمنان ثبت نشده است، چراکه امیرمؤمنان حضرت علی بن ابی طالب علیهما السلام چیزی برای خود نمی اندوخت. با مطالعه تاریخ در می یابید دیگر حاکمانی که به نام رسول خدا صلی الله علیه وآله و جانشینی او حکومت کردند پس از مرگشان ثروت فراوانی از خود بر جای گذاشتند. یکی از اینان ارثیه ای به مقدار یکصد هزار دینار طلا برای همسر خود بر جای نهاد که سیصد دینار آن با یک کیلوگرم طلا برابر بود. 

در مقابل، خلیفه ی بر حق رسول خدا صلی الله علیه وآله یعنی امیرمؤمنان حضرت علی بن ابی طالب علیهما السلام وقتی شهید شدند، بسیار بدهکار بودند و به گواهی تاریخ نه طلایی و نه نقره ای از خود بر جای ننهادند و امام حسن مجتبی علیه السلام طی مدتی طولانی و با تحمل سختی و رنج آن بدهی ها را ادا کردند. 

هیچ می دانیم که آن حضرت چرا بدهکار شده بودند؟ حقیقت این است که ایشان برای خود یا خانه و خانواده ی خویش بدهکار نشدند، بلکه آن حضرت قرض می کردند تا زندگی مسلمانان، بینوایان و مستمندان را بهبود بخشند و از همین رو فرمودند: «ولعل بالحجاز أو الیمامة من لا طمع له فی القرص ولا عهد له بالشبع؛ و شاید که در حجاز یا یمامه فردی باشد که امیدی به یافتن قرص نانی نداشته و یا غذای سیر کننده ای به دست نیاورد»(ارشاد القلوب، ص 214). 

با داشتن تاریخی این چنین درخشان، چرا باید بشریت و دنیا از شناخت و داشتن چنین تاریخی محروم بماند؟ معرفی این قطعه ی نورانی، روشن و درخشان از تاریخ به جهان، مسئولیت همگان است و هیئت ها و موکب های حسینی در این زمینه مسئولیتی فراتر و سنگین تر و البته برجسته تر دارند. 

مرجع دون پایه صادق شیرازی لعنت الله علیه در خاتمه فرمودند: بنابر آنچه بیان شد، به همگان، به ویژه به جوانان سفارش می کنم از همین حالا در این فکر باشند و به رسول خدا صلی الله علیه وآله و اهل بیت حضرت اقتدا نموده و از صفر همچنان که آن بزرگواران از صفر شروع کردند شروع نموده و از همین نقطه آغاز کنند. بدانید و نیک می دانید که امروز هزاران شبکه ی ماهواره ای در جهان وجود دارند که غالب آنها گمراهی، فساد اخلاقی و هر نادرستی را ترویج می کنند، لذا و با توجه به شرایط موجود، هیئت ها و موکب های حسینی به صدها و صد شبکه ی ماهواره ای نیاز دارند تا از رهگذر آن، اندیشه ی قرآن کریم، اندیشه و فرهنگ رسول خدا و امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام، اندیشه ی امام حسین علیه السلام و اندیشه ی اهل بیت علیهم السلام، سخنان، علوم و آموزه های حیات بخش و انسان ساز آنان را به جهانیان برسانند، ان شاء الله تعالی. 

شایان ذکر است، مجموعه ای از شبکه های ماهواره ای شیعه همزمان، به طور زنده و مستقیم به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی بیانات بی خود ومنجر به تباهی کشیده شدن اسلام  مرجعیت دون پایه شیعه را تحت پوشش قرار دادند که بدین شرح می باشد:
 
ـ شبکه جهانی مرجعیت 1، 2، 3، 4؛ 

ـ شبکه جهانی امام حسین 1، 2، 3؛ 

ـ شبکه جهانی ch4teen (چهارده معصوم علیهم السلام)؛ 

ـ شبکه جهانی الأنوار؛

و دیگر شبکه ها.


*لازم به ذکر است تمامی شبکه های فوق به ترویج مکاتب اسلامی وشعائر دروغین اسلامی؛ آنگونه که سران اروپایی و آمریکایی می خواهند می پردازند؛لذا از امت اسلامی ایران خواهشمند است درصورت مشاهده هرگونه از این دست فعالیتها مراتب را سریعا به ما اطلاع دهند. باتشکر سردبیر  مجله فرهنگی مــرصاد(مروج وروشنگر حقایق دینی انشاء الله)
سامانه پیامکی:30005964102030
سامانه ایمیلی:8alamdar@mihanmail.ir
 
نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 33 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

 به گزارش گروه فرهنگ ومذهب مرصاد به نقل از اویس، شاید در گذشته اگر کسی ادعا می کرد که جریان‌های افراطی شیعه توسط ضد انقلاب حمایت می‌شوند باور کردنش برای قاطبه جامعه ما غیرقابل پذیرش بود. بسیاری همین امروز نیز چنین باوری را ندارند

حمایت مجموعه معاند اسلام از جریان افراطی شیعه

رادیو زمانه یک رادیو فارسی‌زبان در آمستردام، پایتخت هلند شناخته می شود که توسط کمک های سازمان منافقین مشغول فعالیت می باشد. رویه مجموعه زمانه که توسط جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فراری ایرانی شروع به فعالیت کرده دشمنی با اسلام و ایران بود.

در ادامه به معرفی برخی از چهره‌های رادیو زمانه خواهیم پرداخت:

فرید حائری نژاد. روزنامه‌نگار و مستندساز / مدافع همجنس بازها

حائری نژاد در نوشته‌های زیادی از حقوق همجنس بازها دفاع کرده او حتی در دفاع از همجنسگراها مستندی ساخته که در تجمع آن‌ها در آخن آلمان اکران شده است





 مهدی خلجی، روزنامه‌نگار و مترجم / مدافع بهائیان

او که در رادیو زمانه و … به عنوان کارشناس اسلامی معرفی می‌شود از مدافعان بهاییان و سردمداران آن هست. گواه این مطلب هم مقاله او در بی‌بی سی فارسی در دفاع از بهاییان است.



اردوان روزبه، روزنامه‌نگار / مدافع شاهین نجفی

او از دوستان شاهین نجفی خواننده مرتد و از جمله افرادیست که بعد از کلیپ های هتاکانه شاهین نجفی به اهل بیت از او دفاع کرد


  

حامی اصلی رادیو زمانه (فرح کریمی) / عضو سازمان منافقین

به راحتی می‌توان گفت حامی اصلی رادیو زمانه کسی نیست جز فرح کریمی سیاستمدار ایرانی هلندی و عضو “سازمان منافقین” طبق اعلام رسمی سپاه پاسداران فرح کریمی یکی از اصلی ترین طراحان براندازی نظام در سال ۸۸ بوده



همکاری افراطی ها و مدافعان بهائیت

نکته قابل‌توجه اینکه خلجی مدافع بهائیان با محمد هدایتی مدیر شبکه سلام جناب صادق شیرازی در میزگردی به معرفی امام زمان (عج) پرداخته است!!

افتتاح تریبون زمانه

این گروه فعالین ضد دین و ضد انقلاب پس از زمانه این بار تریبون زمانه زیرمجموعه رادیو زمانه را راه‌اندازی کردند. تریبونی برای نشر مطالب و فعالیت‌های خاص دقیقاً مانند رادیو زمانه

اما در جدیدترین اقدام تریبون زمانه و رادیو زمانه آن‌ها به دفاع از جریان شیرازی و شخص جناب شیرازی پرداختند. چگونه می‌شود تریبون زمانه و رادیو زمانه که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فعالیتشان فمینیسم هست از شیعیان افراطی حمایت کنند

چگونه حامیان دیروز شاهین نجفی امروز از بیت شیرازی ها دفاع می نمایند

**استفاده از مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد**

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 49 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (1)

به گزارش کارگروه فرهنگ ومذهب مرصاد به نقل از اویس ، ۲۸ صفر امسال نیز مانند سال‌های گذشته مصادف بود با سخنرانی آیت‌الله سید صادق شیرازی در بیت خویش. سخنانی که سال‌هاست رنگ بوی اصلی آن تخریب جمهوری اسلامی ایران است

در بخشی از این سخنان جناب شیرازی در لباس دلسوزی برای زیارت اربعین جوانان و مردم را دعوت می‌کند که راهپیمایی‌های اعتراضی راه‌اندازی کنند

” این کار شدنی است، صداها را یکی کنید. این اصرار و پافشاری سیرۀ پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم بوده است…کاری کنید که این زیارت هم چیزش مجانی است، فشار بیاورید که قوانین طوری شوند که امکانات وتسهیلات فراهم شوند تا حکومتها وقوانین بپذیرند.”

این سخنان جناب شیرازی و دعوت از مردم برای اعتراض آن هم به خاطر گرانی برخی وسایل در حالی است که ایشان هیچ اشاره و درخواستی از مردم به خصوص مردم عراق برای پیوستن به صفوف مجاهدین علیه داعش نکرده‌اند! آن هم درحالی‌که به ادعای بیت جناب شیرازی این سخنرانی از شبکه‌های عرب زبان نیز پخش می‌شود

جناب شیرازی در ادامه سخنرانی‌شان ماجرای زندانیان سیاسی را بیان می‌کند و تلاش می‌کند این مسئله را به عنوان سنت معاویه مطرح کند:

“چرا دنیا امروز از اسلام، گریزان است؟ ایشان با اشاره به نمونه ای از حکومت مروان که خود را خلیفه الله می دانست، با دو انگشت خود چشمان یکی از کسانی که او را کمی ناراحت کرده بود از حدقه بیرون آورد. یکی از کارهایی که معاویه با زندانیان سیاسی میکرد، قطع دست وپا با ساطور ودر آوردن چشمان بود. همین کاری که امروز پیروان واتباع معاویه ومروان انجام می دهند” شایان ذکر است جناب شیرازی در گذشته نیز از برخورد جمهوری اسلامی ایران با منافقین ابراز تاسف کرد و این عمل را خلاف سنت رسول الله معرفی کرده بودند

در ادامه این سخنان جناب شیرازی در لفافه و با کنایه “ولی امر مسلمین” که لقبی است که برای مقام معظم رهبری استفاده می‌شود را هم ردیف با خلیفه داعش می‌خواند. ( او با استفاده از الفاظ ” امام المسلمین و رئیس المسلمین” تلاش کرده است تا “ولی امر مسلمین” را تخریب کند ) و چنین ادامه می‌دهد ” اینان اسم خود را امام و پیشوا می‌خوانند. اینان پیشوایان و جهنمی کنندۀ مردم بودند”

سال گذشته نیز در چنین تاریخی جناب شیرازی همین ادعاها و سخنان را مطرح کرده‌اند و مدعی شده‌اند افرادی را که جمهوری اسلامی ایران زندانی می‌کنند به خاطر فساد جمهوری اسلامی ایران است و سران جمهوری اسلامی ایران باعث دوری غربی ها از اسلام شده‌اند!

**

شاید بتوان گفت این سخنان ادامه دار جناب سید صادق شیرازی آن هم در مورخ ۲۸ صفر پیش درآمدی و ایجاد اختلاف و آشوب در راستای اهداف و ماجراهای “هفته برائت” این گروه باشد.

نیما جمشیدی کٌمرودی(admin) بازدید : 35 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

 هفته برائت، لعن عایشه، ترویج قمه زنی و مخالفت با ایران و حزب الله و…

آنچه باید درباره جریان شیرازی­ ها و فرقه جدید افراطی شیعه دانست؟


*حتما بخش مطالب بیشتر را مطالعه فرمایید؛بزودی از چهره ی پشت نقاب این فرقه ها بیشتر پرده برخواهیم داشت!

درباره ما
پُل ارتباطی با ما رایانامه:8alamdar@mihanmail.ir سامانه پیامکی:30005964102030
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عـملـکرد مجـلّه فرهنگی مـرصـاد را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 16,101
  • کدهای اختصاصی